Wywiad z Chorus Chuang- C.T.O. w Silent Angel

Wywiad z Chorus Chuang- Chief Technology Officer w Silent Angel

1. Jak możemy przeczytać w Internecie / na stronie internetowej o firmie Thunder Data i jej doświadczeniu zawodowym, widzimy, że jesteś specjalistą w zakresie przechowywania danych, transmisji danych, sprzętu sieciowego i rozwiązań programowych. Dlaczego rozwijałeś i inwestowałeś czas i środki w rozwój linii produktów Silent Angel ściśle związanych z rynkiem high-end audio, gdzie muzyka i jej wymagana wysoka jakość odtwarzania dźwięku są głównymi oczekiwaniami audiofilów?

Odpowiedź: Kiedy byłem bardzo mały (około 5 lat), mój ojciec miał pierwszy system audio LP. Więc słucham muzyki z moim ojcem od kiedy byłem dzieckiem. Dołączyłem również do chóru, aby ćwiczyć śpiew i uczestniczyć w konkursach w szkole, od szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum i uniwersytetu. Również na studiach zacząłem projektować wzmacniacze w ramach kursu elektroniki i obwodów. Potem zbudowałem własny wzmacniacz, głośnik podstawkowy i głośnik podłogowy. Około 2013 roku użyłem własnego komputera do podłączenia go do przetwornika cyfrowo-analogowego USB w celu odtwarzania cyfrowych plików muzycznych za pomocą Foobar2000 jako odtwarzacza. W 2014 roku znalazłem ludzi na forum mówiących o zmianie bufora wyjściowego Foorbar2000, który może zmienić jakość dźwięku. Potem spróbowałem tego z moim systemem audio w moim pokoju do nauki i stwierdziłem, że to prawda. Myślę więc, że naprawdę jest jakiś problem w systemie odtwarzacza muzyki. Ponieważ specjalizuję się w sieciach, systemach komunikacyjnych, projektowaniu obwodów i tworzeniu oprogramowania, myślę, że mogę wnieść swoje doświadczenie do branży audio. Zacząłem więc to studiować i próbowałem poprawić jakość dźwięku odtwarzacza muzycznego. Na początku po prostu bawiłem się z przyjaciółmi. A potem branża audio zaprosiła mnie do udziału w targach audio, więc zacząłem tworzyć Silent Angel jako markę i uczestniczyć w targach audio na Tajwanie, a także w Monachium z markami głośników. Chcemy temu zaradzić, ponieważ cyfrowe dane muzyczne nigdy nie będą błędne, jednak istnieją inne problemy, które należy rozwiązać, takie jak: szumy o wysokiej częstotliwości, stabilność odtwarzacza muzyki, stabilność komunikacji sieciowej, … i tak dalej.

2. Czy możesz przedstawić i krótko opisać członków swojego zespołu odpowiedzialnych za cały cykl: koncepcja/projekt, produkcja, programowanie, pomiary i końcowe testy integralności, testy jakości dźwięku i proces posprzedażowy?

Odpowiedź:

Dr Eric, Jian Huang – CEO
Dr Eric Jian Huang uzyskał stopień doktora informatyki na University of Minnesota-Twin Cities w 2000 roku.
W roku 2013 dr Eric Jian Huang założył firmę Cyphy Techonology Co., Ltd.
W roku 2017 została założona firma Thunder Data Co., Ltd.
Eric pracował w firmie Sun Microsystems w obszarze inżynierii wydajności i aplikacji, optymalizacji wydajności we/wy sieci oraz optymalizacji wydajności baz danych/serwerów WWW, a także pracował w firmie Intel w obszarze Cluster Computing, dostrajaniu wydajności połączeń, śledzeniu we/wy pamięci masowej, ocenie wydajności systemu plików, wideokonferencji H.264 i zarządzania technologią.
Chorus Chuang – C.T.O
Chorus uzyskał tytuł magistra elektrotechniki na Uniwersytecie Tsing Hua w 2001 roku.
Pracował w komunikacji ZyXEL dla produktów DSLAM i dostarczał rozwiązania FTTx dla CHT (ChungHwa Telecom) i NEC. Opracował także produkt NAS dla TDC Telecom w celu świadczenia usługi subskrypcji muzyki on-line.
Następnie pracował w firmie QNAP w obszarze rozwoju centrów aplikacji zewnętrznych, aplikacji sieci społecznościowych i wyszukiwarek, a w 2014 r. założono firmę Silent Angel, która zaczęła wnosić to, czego nauczył się w dziedzinie komunikacji, sieci, pamięci masowej i informatyki, do technologii cyfrowej, system nagłośnieniowy

Zapraszam do skorzystania z prezentacji całego zespołu Silent Angel na stronie https://www.silent-angel-audio.com/about

3. Jeśli nie masz nic przeciwko, opisz krok po kroku proces produkcji linii produktów Silent Angel.

Odpowiedź: Proces produkcyjny składa się z kilku etapów:

  • 1. IQC (Kontrola jakości przychodzącej): W tym kroku testujemy przychodzący komponent, a także oznaczamy żyły przewodów prądu stałego pod względem polaryzacji.
  • 2. Zmontuj i przetestuj: trzeba zmontować komponent i przeprowadzić proces testowania, aby upewnić się, że działa.
  • 3. Wygrzewanie: Uruchom proces wygrzewania przez 3 dni.
  • 4. Test funkcjonalny i test jakości dźwięku: Wykonaj test ponownie, a gdy wszystko zakończy się pomyślnie, wykonaj test jakości dźwięku.
  • 5. Pakowanie: Zapakuj urządzenie do opakowania i sprawdź, czy informacje o urządzeniu są prawidłowe.
Munich T1 gotowy do zapakowania i wysyłki.

4. Czy rozmawiałeś z kimś znanym, projektantem sprzętu audio lub producentem muzycznym o ogromnej wiedzy, kto wpłynął na twoje podejście do rynku audio lub pokazał twój potencjał rynkowy w streamingu muzyki lub pomógł ci znaleźć kierunek lub właściwe pozycjonowanie produktu? Kto to był i jakie były główne przemyślenia na temat przyszłości cyfrowych źródeł muzyki.

Odpowiedź: Próbowaliśmy uczyć się od innych, głównie z internetu i google, sprawdzając wiele dyskusji na forum, filmy na YouTube, recenzje audio innych urządzeń audio. Następnie robimy na nim doświadczenia, aby wyciągnąć wnioski. Podobnie jak badania w akademii lub laboratorium. Na Tajwanie jest też kilku znajomych audiofilów, którzy uczą mnie, jak zbudować dobry system audio, dostrajając pozycję kabla audio, pozycję głośnika, dobierając odpowiednie kable audio i tak dalej. Uczę się też testować z konkretnymi utworami naszych klientów.

Główną ideą Silent Angel jest dostarczenie wszystkich danych muzycznych i przyjemności muzycznej do systemu audio, tak abyśmy mogli sprawić, że użytkownik poczuje emocje związane z muzyką, którą artysta chce dostarczyć

Dużo też uczę się od nauczyciela, który uczy mnie śpiewać w chórze. Tak więc Silent Angel reprezentuje moje myślenie o muzyce, które rozwija się w trakcie muzycznej podróży.

5. Nie wspomniałeś zbyt wiele o zastosowanej technologii DAC w Twoim Silent Angel B1 i M1. Czy możesz powiedzieć coś więcej o dostawcy technologii i dlaczego został on wybrany przed podjęciem decyzji o materializacji Twoich urządzeń audio?

Odpowiedź: Celem technologii DAC dla M1 i B1 jest dostarczanie bardzo dobrej jakości muzyki dla muzyki jazzowej, która jest pełna emocji. Aby użytkownik mógł wejść do świata Hi-Fi. Ponieważ uważamy, że muzyka jazzowa znacznie łatwiej trafia do osoby, która lubi muzykę, aby odczuwała ze słuchania więcej przyjemności. (Niestety dostawca technologii jest tajemnicą firmy)

6. Czy zamierzacie skupić się na samodzielnym konstrukcyjnie i produkcyjnie urządzeniu DAC (niezintegrowanym w jednej obudowie ze streamerem) jako jednym z rodziny produktów Silent Angel?

Odpowiedź: Obecnie uważamy, że nie mamy wystarczającej technologii, aby zbudować niezależne urządzenie DAC. Właściwie mamy prototyp DAC-a, ale nie czujemy się jeszcze usatysfakcjonowani. Wolę mieć wystarczająco duży przełom, zanim będziemy mogli zrobić to jako produkt. Opracowując produkt, wyznaczamy wysokie standardy.

7. Silent Angel Munich M1T, Bremen B1, Power Supply Forester F1, Network Switch Bonn N8 i wreszcie Bonn NX to naprawdę świetne produkty, które mają świetne recenzje na całym świecie i najwyższą ocenę w wielu aspektach audio. Niektórzy mówią – najlepsza cena vs jakość dźwięku. Czy jest coś w rękach firmy (rozwiązania, pomysły technologiczne, kable, aplikacje, dane w formacie plików audio, przechowywanie cyfrowych plików audio, itp.), co może być użyte lub może być dostosowane w przyszłości w urządzeniach/produktach audio w celu lepszego odtwarzania muzyki?

Odpowiedź: Tak, w naszym laboratorium opracowujemy kilka technologii: 1. Bardziej zaawansowany obwód zasilania dla przyszłego serwera muzycznego. 2. Optyczny interfejs komunikacyjny. 3. Generator zegara i system dystrybucji zegara. 4. Bardziej stabilny i szybszy system VitOS. 5. Więcej aplikacji do odtwarzania muzyki. I trochę bardziej zaawansowanej technologii, której nie mogę teraz ujawnić.

8. W tym roku produkty Silent Angel zostały zaprezentowane przez Polskiego Dystrybutora Audio Atelier na targach Audio Video Show w Warszawie. Jaka jest Twoja opinia/ocena AVS w Polsce? Czy pamiętasz jakie 3 główne/ważne pytania zadała Tobie publiczność podczas prezentacji sprzętu/produktów audio w Hotelu Sobieski i jaka była Twoja odpowiedź?

Odpowiedź: Odwiedziłem stoiska innych marek w tym samym hotelu. Myślę, że AVS jest dobrym źródłem informacji o technologii i materiałach.

Silent Angel na Audio Video Show 2022 w pokoju dystrybutora na Polskę Audio Atelier

9. Dlaczego zdecydowaliście się nazwać całą linię produktów Silent Angel? Co się za tym kryje?

Odpowiedź: Koncepcja nazewnictwa produktów ma wyrażać naszą miłość do muzyki. A Silent oznacza, że odkryliśmy, że cyfrowy system muzyczny ma duży problem z szumami o wysokiej częstotliwości i chcemy go ulepszać i ulepszać. Więc Silent Angel bardzo ciężko pracuje, aby wyciszyć wysokie częstotliwości.

10. Czy osobiście byłeś miłośnikiem audio? Jak długo ? Jaka firma, kto (osoba) a może jakie wydarzenie życiowe było dla Ciebie inspiracją i popchnęło Cię do rozwijania swoich urządzeń audio? Dlaczego streaming muzyki, a nie odtwarzacz CD?

Odpowiedź: Jestem miłośnikiem muzyki od dziecka. Lubię wiele marek audio, takich jak: Luxman, Technics, Panasonic, Genesis, Marantz, B&W, B&O, Harbeth, Naim, ProAc, Linn, McIntosh, … i wiele innych. Najbardziej inspirującym doświadczeniem jest to, że kiedy miałem 15 lat, słuchałem uwertury 1812 z systemem audio Luxmana w domu i stwierdziłem, że słyszę dzwony kościelne z bardzo daleka. To sprawia, że czuję, jak niesamowite jest to, co potrafi system audio.

11. Jak podchodzisz do prototypowania nowych produktów?

Odpowiedź: Studiuj teorię, wykonuj testy, weryfikuj myślenie, rób więcej testów, …, aż będziemy mogli wyciągnąć wnioski i ciągle je ulepszać.

12. Czy mógłbyś opisać zapewnianie/kontrolę jakości QA/QC wszelkich testów komercyjnych produktów Silent Angel?

Odpowiedź: Nasz pracownik ds. kontroli jakości ma pełne prawo do decydowania, czy produkt, oprogramowanie sprzętowe lub oprogramowanie może zostać wydane. Użyliśmy systemu o nazwie Testlink do obsługi wszystkich przypadków testowych i procedur testowych. Może zbierać raporty z testów dla przypadku testowego, który działał na wersji testowej lub testowanej i sprawić, że upewnimy się, że jakość produktu jest bardziej wydajna.

13.Co z aplikacjami służącymi do sterowania urządzeniami SA typu: Vitos Lite, Vitos Orbiter? Wiemy, że są bardzo precyzyjne i łatwe w obsłudze (intuicyjnie), ale dostrzegamy różnicę w funkcjonalności niektórych grafik, a także inną architekturą?

Odpowiedź: Tworzymy VitOS Lite dla początkujących użytkowników i VitOS Orbiter dla użytkowników audiofilskich. Dlatego wyglądają inaczej.

14. Jakie funkcjonalności można dodać do każdej aplikacji w przyszłości? Spotify Connect, Tidal Connect? Oba są w pełni zaimplementowane w Vitos Lite, ale nie zaimplementowane w Orbiter i dlaczego?

Odpowiedź: Pracujemy nad Tidal Connect dla VitOS Orbiter oraz nad funkcją HQPlayer NAA dla serii Rhein. Planujemy również mieć HQPlayer Embedded dla serii Rhein.

15. . Na koniec naszego wywiadu powiedz nam, jakie są cele firmy na najbliższe 5 lat dotyczące rynku audio?

Odpowiedź: Planujemy uczynić Silent Angel marką Hi-Fi wyższej klasy, a także opracować technologię, która sprawi, że cyfrowy system audio zmieni się od podstaw. Podobnie jak w przypadku serii Bonn, teraz wiemy, że Boon jest podstawą cyfrowego systemu audio. Chcemy dokonać kolejnej ewolucji w ciągu najbliższych 5 lat.

Więcej informacji o firmie Silent Angel na stronie https://silentangel.com/

Dziękuję za odpowiedź na pytania Jacek Woch redakcja AudioMuzoFans

Jacek Woch redaktor AudioMuzoFans autor wywiadu i Chorus Chuang- Chief Technology Officer w Silent Angel
Janusz Sowiński redaktor naczelny AudioMuzoFans i Chorus Chuang na Audio Video Show

Chcecie porozmawiać o audio i muzyce ?

ZAPRASZAMY DO NASZEJ GRUPY NA FACEBOOK

AudioMuzoFans

DYSTRYBUCJA W POLSCE:

Audio Atelier

53-006 Wrocław

ul. Wojszycka 22a

tel: 606 276 001

https://www.facebook.com/audioatelier

office@audioatelier.pl

redakcja: audiomuzofans.pl Jacek Woch